Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

COLA <3

Av Sara Erlandsson - 16 januari 2011 19:34

Har precis vart uppe till silkiosken och köpt cola.    Finns det något godare än det när man är sugen? Gillade inte ens cola förut men sen jag flyttade till pappa, som dricker/drack cola mest hela tiden, så blev det att jag tyckte om det mer! :-) 


  

  

Nu blire film. 


Måste sova här en natt till eftersom hans bil gick sönder så har ingen annan skjuts hem. Aja, skit samma. Får ju lite sovmorgon iallafall, 05.50 måste jag gå upp typ! 

 
 
Ingen bild

anonym

16 januari 2011 20:38

haha ah de e ju mkt te sovmorgon.. Men serri skulle du dricka ännu mer cola än du gör nu så kommer du snart bli en flaska cola själv! :O

Sara Cola Erlandsson

anonym

Sara Erlandsson

16 januari 2011 22:16

Hahah.. skulle inte förvåna mig faktiskt ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards