Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

HEJDÅ

Av Sara Erlandsson - 17 januari 2011 18:43

Kom hem vid halv fem. Käkade och nu har jag precis ställt iordning alla kläder i garderoben så det ser bra ut för en gångs skull. Har städat mitt rum & valt kläder för imorgon också. 


O.B.S Inget roligt inlägg.

Kommer nog inte blogga så mycket ikväll. Har inte mått så bra idag. Har svårt att andas i princip hela tiden och det tar verkligen på mig. Förut har det alltid vart "skit samma, det går över" men nu, efter typ 4 månader med den jävla skiten och när det bara blir värre o värre har min inställning mer blitt "nej, fan jag orkar seriöst inte mer!" för jag orkar inte mer. Det är så himla jobbigt att jag inte får i mig något syre. Känns som jag ska svimma när det har hållt på för länge. Så idag har jag vart helt slut. Orkar ingenting. Vill bara lägga mig & dö en liten stund för att vakna upp och kunna andas normalt!

Måste verkligen lära mig att slappna av. Bort med all stress. Jag pallar inte mer. Jävla fan. Ses imorgon.

 
 
Ingen bild

anonym

17 januari 2011 21:40

Ah du verkar lite stressad! inte bra alls. Vet du vad jag brukar göra? Ta fram datorn och sätt på spotify eller nån musik sen tar du ett par hörlurar eller headsett eller liknande och lägger dig på sängen och lyssnar på din absoluta favoritlåt i så länge som du bara kan, om och om igen!

Funkar för mig

anonym

Sara Erlandsson

18 januari 2011 07:46

Aa, jag la mig i sängen vid halv nio och lyssnade på musik och gick o la mig sen :-) rätt skönt!

 
Ingen bild

anonym

18 januari 2011 08:13

ah menar detta! :)

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards