Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

NU FÖRLORAR JAG TYP.. 90 LÄSARE.

Av Sara Erlandsson - 18 januari 2011 12:20

Nu kommer jag förlora en massa läsare.


Har tagit bort alla vänner från facebook. Hade liksom 454 vänner.. Ville börja om, så jobbigt att bara rensa ut "vissa"


De som läser min blogg, får ta och vänfråga mig ifall ni följer bloggen därifrån :-) 


Efter skolan ska jag följa med Erika hem så ni får ingen uppdatering idag heller. Jag vet, jag måste skärpa mig. Men har inget att skriva om direkt. 

Köpte ett par nya byxor förut som jag ska visa tänkte jag. Men jag gör det imorgon. 


På Fredag är det fest.

Och på lördag ska jag ta & sova ut. På eftermiddagen/kvällen ska jag vara barnvakt med momo så på lördag blir det till att stanna hemma..   


Någon som vill komma och vara barnvakt med oss? 


  

Jätte gammal bild på mig..


   Erika & jag.

 
 
Ingen bild

anonym

18 januari 2011 21:00

Tkr jag inte e dumt! Ibland ska man börja om

Haha ah jo barnvakt låter kul! ;D

Vem ska du till på fredag då?

anonym

Sara Erlandsson

19 januari 2011 09:31

Jag menar det! Men alla klagar på mig nu.. :-( haha.

Ah, kom och joina mig då? ;-)

Jag får tyvärr inte säga vem jag ska till..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards