Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

SHOPPAT, VART PÅ UM, BOWLINGHALLEN, & ÄNTLIGEN HITTAT LILA HÅRFÄRG!

Av Sara Erlandsson - 19 januari 2011 19:55

Honey, I'm hoooome!   


Kom precis hem. Har hunnit med en hel del idag känns det som. 


Först var jag i skolan, as you know. Sen var jag & shoppade lite. Köpte ett par as fula byxor! Haha. Dom var så fula att dom blev coola så jag var bara tvungen att köpa dem. 


  

  

Här är bild på dom andra byxorna jag köpte igår btw. Jätte bra bilder ju. Man ser ju verkligen!   


Sen gick jag till Willy's och köpte min älskade hårfärg som jag har letat efter i typ ett halvår.    Äntligen! 


Äntligen hittat min LILA hårfärg. Love, love, love! Unique. 

Sen åkte jag till Götene. Har äntligen fixat p-piller. Gött som fan. Jag fick mini piller p.g.a att jag har migrän, precis vad jag ville ha. Så jag slipper den äckliga mensen & mina jävla PMS humörsvängningar + mensvärk! 


Sen var jag med Thörn. Tog bussen till honom eftersom vi är så lata och inte orkar gå den korta biten. Där käkade vi, satt vid datorn & jag tog en powernap på 20 min. Sen åkte vi till bowlinghallen där han & Björk skulle spela bowling. 


  


  

  

   Satt där uppe & käkade cola och drack snacks :-)


Och sen åkte jag hem. 


Nu ska jag färga håret (ni får se resultatet senare), duscha, äta & sen plugga.. Fan. 

 
 
Ingen bild

anonym

19 januari 2011 21:40

De du, lila blir säkert nice! Jävlar vad du e på sprången hela tiden... ;O

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards