Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

SOV HOS ERIKA I NATT IGEN

Av Sara Erlandsson - 21 januari 2011 08:54

Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll. Eller.. vem säger jag förlåt till egentligen? Jag bloggar ju för min egna skull. 


Men iallafall, jag åkte med Erika hem igår. Hennes mamma var där & hälsade på så vi pratade lite med henne. Sen åkte vi till affären och handlade mat. Det blev tacos igår. Mums! 


     

  

  

   Green eyes...

  


Sen var vi ute & gick ett tag.. Hm. Ingen mer kommentar om det. 


När vi kom in satte vi på tv'n och käkade chips & drack cola. Haha.. fan vad mycket skit jag äter hela tiden, men jag & Erika ska faktiskt börja skärpa oss nu & börja simma antagligen! 


  


Vi gick & la oss vid 23 eller något sånt. 


Fanns tacos kvar igår så det åt vi till frukost imorses. Riktigt skönt att vara mätt när man kommer till skolan, brukar inte vara så. Så idag blir det ingen McD för våran del   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards