Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

FAN VAD SNYGG HAN ÄR!

Av Sara Erlandsson - 23 januari 2011 16:47

Åh.. Vad jag känner mig konstig idag. Är sjuuuukt trött. Ska sätta mig & plugga snart, sen duscha & sen sova. Hatar att sitta här i mörkret med datorn som lyser upp hela rummet. Jävla mörker.. 


Förresten. Jag & Thörn kollade på Basketball diaries igår. Den filmen är sjukt bra.. Se den. Handlar om en basketspelare & hans kompisar som börjar knarka, bl.a så tar dom heroin m.m


   

      

  



& det är snyggingen själv som spelar huvudrollen.... Faaan vad snygg han är alltså!

Leonardo Di Caprio. 

 
 
Lela

Lela

23 januari 2011 17:01

du får inte publicera bilder på min babyyyyy :( han är min :( de är jag & han i titanic, awwww <3

http://mihaela.bloggplatsen.se

Sara Erlandsson

23 januari 2011 17:02

Haha näää! Han är MIN....... Tyst kvinna.
Håll dig till din egna pojkvän :-)

min...

 
Ingen bild

anonym

23 januari 2011 19:21

hahaha... han?! de va otippat! ;=)

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards