Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT & OKONCENTRERAD

Av Sara Erlandsson - 24 januari 2011 10:31

  

Jag är så sjukt trött idag med. Sov dåligt i natt. Vill bara hem och lägga mig nu. 


Har svårt att lyssna på läraren, har svårt att koncentrera mig. 

Hon står & pratar just nu. Eller gör hon det? Läpparna rör sig men jag hör ingenting...


Godnatt.

 
 
Ingen bild

jakob h

24 januari 2011 10:37

jag sover typ på lektionen.... skit trött!

Sara Erlandsson

24 januari 2011 10:45

Hahaha jag blev precis väckt av läraren. Somnade över datorn...

 
Ingen bild

anonym

24 januari 2011 11:11

haha ajdå Sara, du man kan lägga sig LITE tidigare, det ÄR tilåtet! ;) Hoppas de ordnar sig under veckans gång då :)

anonym

Sara Erlandsson

24 januari 2011 19:40

Men jag lägger mig inte överdrivet sent.. typ 11 ju! haha. Men men.

Förresten, jag vet att du går på dlg nu!

 
Ingen bild

anonym

24 januari 2011 20:59

hmm jo de tror jag säkert..! ;)

Haha de du! Det erkänner jag :) Och hur vet du detta tro?

anonym

Sara Erlandsson

24 januari 2011 21:08

haha.. Det du ;-) går du natur?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards