Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

KAN LAMPOR BYTA SIG SJÄLVA?

Av Sara Erlandsson - 24 januari 2011 17:39

Kom hem nyss. Skönt att äntligen vara hemma, har längtat hela dagen. Sitter och pratar i skype med några randoms..


Stör mig som fan på att det är mörkt bakom mig. Förväntar mig att lampan ska byta glödlampa av sig självt, faktiskt.   


Idag ska jag bara ta det lugnt. Tänkte sitta här lite, sen tänkte jag plugga (vet att jag alltid skriver det, men ni ska veta att jag gör det aldrig.. hah), efter det tänkte jag ta mig en riktigt stor belöning med 1.5 liter cola + popcorn! Mahah    


***


Det har gått en och en halv timma sen jag började skriva nu så har glömt allt jag skulle skriva.. Fan. Och har inte pluggat något heller. Jaja. Nu ska jag göra något annat, vet inte vad. 


Tror inte jag skriver mer idag faktiskt. Orkar inte. Har inget roligt att blogga om ändå. Återkommer imorgon. 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards