Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

JAG ÄR ARG. PÅ DIG.

Av Sara Erlandsson - 26 januari 2011 13:39

Avundsjuka och uppmärksamhet som aldrig förut. Hur hänger det ihop? Aldrig vart med om detta förr, men nu vet jag hur det känns. Ju mer du vill vara som jag, ju mer vill jag vara som mig. Låt mig vara. Jag sliter mig loss, drar och rycker. Du börjar vid vristen och klättrar dig långsamt upp för min kropp. Tar tag i mina tarmar för att få ett bättre grepp. Jag spyr. Jag vänder tarmarna ut och in för att spy ut delarna av dig som du försöker fästa på mig. Varför provocerar du mig? Märker du det ens. Är det så svårt att vara det du egentligen är, utan mig. Funderat på att göra slut. Göra slut. Göra slut med den förbannat äckliga känsla som förföljer mig. Jag funderar på att göra slut med dig. Men trots mina tappra försök och enorma kraftansträningar så vägrar du att lyda mig. Du kanske helt enkelt är mig? Det skulle vara helt fel. 


Försvinn... För jag är arg. Riktigt jävla arg. På dig.

 
 
Ingen bild

anonym

26 januari 2011 20:31

Den texten är fin på sitt sätt! Tvivlar dock på att den va menad så men.. det ligger mycket i det du!

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards