Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

IGÅR/IDAG

Av Sara Erlandsson - 29 januari 2011 13:32

Har inte haft lust att blogga, men nu har jag!   


Gick till DLG igår när jag kom till Lidköping. Hade inte hälsat på min gamla klass på länge så jag gick dit och sa hej. Riktigt kul att träffa dem igen. Hann dock inte prata speciellt mycket med någon av dem. 


  

Även om jag bara gick där i en månad så saknar jag dom som fan..   


Tog tåget till Hällekis vid halv fyra och följde med Robin hem en stund innan mamma kom och hämtade mig. 


När jag kom hem hjälpte jag mamma att plocka in alla matkassar. Typ 10 st! Haha.. Hon hade storhandlat tydligen. 

Sen gick jag in i mitt rum. Satte på hög musik som fan. Sjöng och rensade alla mina papper och städade mitt rum... 

Haha. Jävlar så det såg ut!


  

  

  

Eftersom att Emilia är hemma i helgen och jag inte orkade vika alla jävla kläder så skrev jag en liten gullig lapp & la på klädhögen. haha..


   Hah, wtf?


Sen packade jag i ordning lite. Käkade o.s.v och sen åkte jag till Thörn vid 20.00. 

Vi gjorde inte så mycket.. Typ tränade (hm.. va? jag?!   aah, faktiskt..) sen duschade jag & sen kollade vi på film. 

Shelter

Den var riktigt bra. Lite övernaturlig, tyvärr. Men ändå bra! Skräckfilm såklart. Det var en riktig "hoppa till" film. Så om ni ska se den; släck ner överallt och ha högt ljud på och sitt nära skärmen!   

Sen gick vi och la oss o sov. 


Vaknade typ.. nu? 


Vettifasen vad jag ska göra idag eller när jag ska hem... Hm.    Har ingen lust att åka hem. Så jävla tråkigt hemma, och speciellt nu när mitt rum är upptaget.


Hörs senare, lovely!   



btw, jag har träningsverk i armarna sen igår.. Haha.

 
 
Ingen bild

anonym

30 januari 2011 13:09

Tränade vad? :)

anonym

Sara Erlandsson

30 januari 2011 14:48

haha, styrketräning typ ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards