Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

SNYGGING

Av Sara Erlandsson - 30 januari 2011 16:13

Vi åkte ju som sagt till Martin igår. Vi kom dit lyssna på musik en stund och sen gick vi upp till affären och köpte Godis m.m 



  


Kom tillbaka till Martin och satte oss och kollade på Pirates of Caribbien (stavas det så?). Sjukt länge sen jag såg den filmen. Haha, tycker att Johnny Depp är så jävla snygg & cool i dom filmerna. Han är så "flummig" haha love,   


  

  

Snygg är han...


Jag och Thörn åkte tillbaka till Götene igen. Sov här en natt till. Vad ska jag göra hemma liksom? Vi kollade på film oså & sen gick vi o la oss. 


Vaknade vid halv 3. Hatar att vakna så sent! Ska böja gå upp tidigare på helgerna (eller aa.. försöka.. haha).. Käkade frukost och sen dess har vi suttit vid datorn. 


Vet inte när jag ska hem riktigt, fan vad fort denna helgen har gått. Jävla skit, har ångest för skolan denna veckan. Åh. Aja, det brukar kännas bättre när veckan väl är där. 


Vad har ni gjort i helgen? Bara suttit hemma eller vart ute och festat?

Har ju vart en lugn helg för min del, som sagt.   

 
 
Lela

Lela

30 januari 2011 16:47

Näää fan asso, har bara degat. Längtar till nästa helg som fan. Trött på att bara va inne hela tiden. buhuuu :(

http://mihaela.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anonym

30 januari 2011 20:08

Här vare lugnt med! Spelat, tränat och inte festat..
Johnny Depp måste va jordens mest otroliga skådespelare!

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards