Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

4 ÅR SOM BLOGGARE

Av Sara Erlandsson - 30 januari 2011 16:34

Ville bara säga att i år har jag bloggat i 4 år. Sjukt ju! Har haft 2 bloggar innan denna som jag bloggade på. En som jag bloggade på i 2.5 år (http://erlandsson.bloggspace.se) den finns alltså fortfarande kvar. Och en som jag bloggade på i några månader bara. (http://saraerlandsson.myblogg.se).

Hatade den sista bloggen, bara massa spam och skit men hade däremot en hel del läsare där. 

Tror att jag har hittat rätt nu, på bloggplatsen. Det känns bra här. 


Ja, det var inte det jag ville säga egentligen. Det jag ville säga var att jag ska börja skriva mina egna filmrecensioner igen. Precis som jag alltid gjorde på den förstnämnda bloggen. Slänger upp en här om en liten stund så får ni ett litet smakprov.   

 
 
Ingen bild

anonym

30 januari 2011 20:10

Fan vad Coolt! Det gillas starkt, ju mer filmtipps, ju bättre!

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards