Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

SLUTA LÄGGA UPP LÄNKAR PÅ FACEBOOK? JA/NEJ?

Av Sara Erlandsson - 31 januari 2011 21:04

Har funderat på det ett tag nu. Jag kanske ska sluta lägga upp på facebook varje gång jag har gjort ett inlägg. Det är några som kommit och klagat på det. Kommer inte ha lika mycket läsare, men förhoppningsvis gör det ingen skillnad. 


Vad tycker ni? Ska jag sluta lägga upp länkarna på facebook för att det är jobbigt att se eller är det bra att ni kan följa bloggen där? 


Kommentera nu. Det är eran chans att påverka!


Självklart tillåtet att vara anonym.

 
 
Lela

Lela

31 januari 2011 21:25

Läskigt!!!! Jag tänkte också på det!!!!!

http://mihaela.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

stoffe

31 januari 2011 21:42

fortsätt länka:)

 
Ingen bild

Thörn

31 januari 2011 21:57

Fortsätt länka :)

 
Ingen bild

anonym

31 januari 2011 22:03

Spelar ingen roll, jag läser iaf :) men kan ju va gött för många andra om du länkar!

anonym

 
Ingen bild

wille

31 januari 2011 23:08

usch gnägg blogg hahaha va fan om folk vill se din blogg låt dem då söka på den ist för att du ska spamma den 24/7 på facebook?? allmänt gnäggig idag för jag e trött så drar ut lite av skiten på dig :d

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards