Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

JAG BLIR ALDRIG NÖJD

Av Sara Erlandsson - 19 februari 2011 20:13



  

Usch, hur kunde jag dejta det där? Att jag trodde att det skulle fungera. Det började bra men sen efter någon dag försvann all hans charm och han blekna. Det var inte den första i år och definitivt inte den sista. Det brukar bubbla i start, med spännande prat och romantiska möten med kyssar. 

Men sen tröttnar jag direkt. Vilken äcklig andedräkt, hans irriterande tics, han är royalist. Jag förtjänar faktiskt något bättre. 

Aldrig nöjd. Jag blir aldrig nöjd. För lång eller kort eller smal eller bred. 

Jag vill hitta rätt men det blir bara fel. Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå, men herregud jag kan få bättre än så. 

Jag har verkligen provat med allt. Jag har för fan träffat hela världen. Från Paris till Shangai, slitna jeans & kavaj. Jag har till och med surfat på nätet. Men jag blir aldrig nöjd, nej jag stör mig på allt. 

Han skriver så fult och han sjunger så falskt.

Vart är hans sinne för humor? 

Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät. 

Dom har vart gamla, dom har vart unga. 

Dom har vart smarta, dom har vart dumma.

Dom har jobbat på bank, dom har rest överallt.

Jag har gett alla den chans jag har kunnat. 

Dom har vart snygga, dom har vart rika. 
Dom har vart stygga, dom har vart dryga.

Men inte någonstans har det funnits en man som har fått mig att mjukna.  

Jag vill hitta rätt men det blir bara fel.


  

 
 
Ingen bild

Felicia

20 februari 2011 00:04

det är svårt att hitta den rätta kärleken :(
kände exakt samma sak med emil , i början va allt så underbart .. allt pirrade och man va så glad. man tyckte att han var perfekt .. men sen blev allt bara jobbigt och jag orkade inte med honom , när jag träffade öberg så kändes det verkligen som jag hittat den rätta :)visst, man kan inte veta så tidigt men det känns så himla rätt !! :)
du kommer hitta den ! det kan jag lova dig ! :) <3

Sara Erlandsson

20 februari 2011 01:35

aaw, tack för kommentaren

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards