Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

MIN HELG

Av Sara Erlandsson - 27 februari 2011 22:12

Jahopp. 


Igår skulle jag ju kanske vart med Kevin & Axel. Men det blev inte av. Hann däremot träffa Kevin lite snabbt. Tog bussen till Lidköping som jag sa, men gick av i Källby där Kevin & hans kompis hämtade upp mig. Vi pratade lite i bilen medan dom körde mig till busstationen


I Lidköping hämtade Martin upp mig. Vi åkte hem till honom med en gång. Vi gjorde inte så mycket, kollade mest på film & bråkade lite, höhö     

Bestämde mig för att sova över där. 

Vi satt uppe ända hela natten, sov kanske i 30 min eller något. 

Vid 12.00 hämtade mamma mig & Martin åkte med hem till oss. Vi kollade på film med somnade och sov i typ 3 timmar, haha. Vi kollade på BB och var ute & gick lite. Han åkte hem vid 21.30. 


  

   Martin gästbloggar.. Som ni kanske såg i inlägget under. Hahaha


Så nu har jag precis duschat och nu håller jag på & packar upp Half life 2. 

Så snart ska jag spela & dricka cola. Möhö. 


PUSS


btw, om ni fått några konstiga sms eller sett något konstigt på min blogg eller facebook så är det för att Martin har trollat lite...


  

 
 
Ingen bild

haha

28 februari 2011 12:12

Gött att du fick användning av P-pillren i helgen då! (Y) :d

Sara Erlandsson

28 februari 2011 14:05

fast det fick jag ju inte. lol

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards