Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

SKATEHALLEN

Av Sara Erlandsson - 28 februari 2011 22:04

  

Idag i skolan gjorde vi flätor & romantisk tofs. 


Busshållplatsen när jag skulle åka till Lidköping

Efter skolan åkte jag till Lidköping, pratade lite med Josse på bussen   . När jag kom fram gick jag till Söderströms där Dillen & Henke satt och fikade. Pratade med dom lite och sen gick vi till DLG. Efter det åkte jag & Dillen hem till honom i Källby, hämtade skor, bytte om o.s.v Sen tog vi bussen in till Lidköping igen och gick till skatehallen

För att vara första gången jag åkte (nästan iallafall) så har jag lärt mig ganska mycket *stolt*  . Har lite ont nu bara efter mina 3 snygga vurpor & jag lär ju ha rätt många blåmärken imorn. 




TÅGET

 

Dillen (martin 2)

  

Henke

   Martin & Henke

  

Martin


I SKATEHALLEN

   

  

Erik   Fredrik

   Martin & jag

   

skate

  skate 



Jag & Dillen tog bussen hem till honom nu vid 21.30. Så nu står han i duschen & snart ska vi käka och kolla på film eller något. Sover här inatt för jag ska till tandläkren imorn i Falköping, ingen idé att gå till skolan då... 

Efter jag har vart där åker jag antagligen till Lidköping


PUSS

 
 
Ingen bild

anonym

1 mars 2011 19:36

Ah lidköping e ju inte dumt! Haha imponerande att du bara ramla tre ggr ändå, fy fan jag skulle inte kunna stå om den så va stilla på en sån djävulsbräda!

aanonym

Sara Erlandsson

1 mars 2011 20:27

Haha, jag veet! Jag är grym ju... Hm mjo, trodde inte heller att jag skulle kunna det men det kunde jag! Hoho. Prova ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards