Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

INGENTING & NÅGONTING?

Av Sara Erlandsson - 2 mars 2011 10:36

  


tänk att bara vakna ur en dröm. tänk om jag drömmer allting? alla mina vänner. mitt liv. min skola. mina föräldrar. gemenskapen. kärleken. vänskapen. allting. sen är det någon som nyper mig i armen. väcker mig. det finns inte. tänk att vakna i ett mörkt rum. inget ljus. inget mörker heller egentligen. värme utan kyla och kyla utan värme. ingenting. tomt. vad är ingenting och vad är någonting? ett tomrum finns inte. ett tomrum är ett tomrum och ett tomrum är egentligen ingenting. precis ingenting. men vad är ett "ingenting"? det är ingenting. ingenting. skulle man känna panik? hur kan man känna panik om det inte finns någon panik? om det inte finns någonting? vad skulle man känna. man skulle inte känna någonting. man skulle inte känna någonting. men vad är någonting? ingenting. nej, ingenting är ingenting och ingenting finns inte. så vad är ingenting och någonting? hjälp. 


snälla, nyp mig inte. låt mig drömma vidare. låt mig inte uppleva ingenting, någonting. för den här drömmen är nog den bästa jag haft. snälla, väck mig inte. 

 
 
Ingen bild

anonym

2 mars 2011 13:00

Phuu.. läskig tanke

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards