Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

KÄRLEK UTAN KÄNSLOR OCH KÄNSLOR UTAN KÄRLEK

Av Sara Erlandsson - 4 april 2011 07:57

 


Kärlek utan känslor. Känslor utan kärlek. Varför existerar inte både och i mitt huvud? Aldrig någonsin har det gjort det. Vad är det som är fel? Är det något fel eller är det rätt? Rätt eller fel. Det var någon som sa till mig att det inte finns rätt eller fel. Men då borde jag ju göra rätt. Hur kan det då bli så fel?

 
 
Ingen bild

anonym

4 april 2011 12:12

Jadu rätt eller fel... Frågan ä; om du får reda på att du gör fel, kan du då göra något för att ändra på det? Om ja, great! Om nej, är det då fortfarande ditt fel? Nope. Men problemet kvarstår. Om du inte kan ändra på det men det är inte heller ditt ansvar att ändra på det, vad ska du göra då? Hoppas? Nja, lite för beroende av slumpen. Gråta? hmm för kortsiktigt. Skita fullständigt i det? Nja det låter för ignorant men det börjar närma sig nu. Acceptera? Ja! Varför inte? Tiden läker alla sår eller hur? Vänta och se! Ligg lågt! Då kanske tiden lagar det som inget annat kan laga, vem vet?

anonym

Sara Erlandsson

4 april 2011 13:26

Hmm... You just read my mind, honey!
Du har helt rätt. Men jag är trött på att vänta, har gjort det i flera år nu.

 
Ingen bild

anonym

4 april 2011 21:41

Jo de förtår sig.. Tro mig jag känner full empati för ditt problem :( Hur fan ska man handskas med något det inte går att handskas med?
Men de ordnar sig ska du se, de fixar vi allt! :)

anonym

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards