Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

ÅRETS FÖRSTA DOPP! - MÅNDAG

Av Sara Erlandsson - 18 april 2011 17:52

Vi vaknade vid 12 i morses. Degade till klockan tre, då drog vi till Hällekis camping och skulle bada allihopa. Fick bada själv.......  


Vi låg där och solade ett tag, det är ju helt underbart väder!

Sen åkte jag hem och lagade mat till familjen. Nu har jag precis käkat och sitter här o bloggar. Ska ta och plugga lite snart. Ikväll kanske det blir LAN hemma hos Martin, men får se om jag åker dit.


 

 

Schteeekaren Dillen...  


David som alltid är så jävla snygg på kort!


    

   Jag & Martin

 


 

När jag badar... haha. Idiot till kameraman! 

 
 
Ingen bild

adda

25 april 2011 17:13

satan va sexigt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards