Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

EN TRIPP TILL LIDKÖPING, GÖTENE, SKARA & HÄLLEKIS - FREDAG

Av Sara Erlandsson - 2 maj 2011 07:52

Öhöhue. Har inte bloggat sen i fredags & har fått en del klagomål så jag får ta tag i det nu. 


I fredags var jag i skolan till 10.00 sen åkte jag till Lidköping. Gick & käka på DLG. Sen tog jag och Wille bussen till Götene, han skulle ha vaccinationsspruta och jag tog bussen därifrån till Skara med en gång typ. Hämtade ut mitt körkort & gick till banken där. Sen träffade jag Viktor & Tobbe som också var där. Wille kom också med bussen ifrån Götene efter en stund. Vi satt där en timma eller något & sen åkte jag med Putte hem. 


När jag kom hem duscha jag, sov & käkade sen åkte jag till Hällekis. Var med Thörn, David, Martin, Stoffe, Lund & Wille. Sen åkte jag, David & Thörn hem till David & sov där.


 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards