Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

BLEKA HÅRET, HÄLLEKIS, MCD - MÅNDAG/TISDAG FÖRMIDDAG

Av Sara Erlandsson - 3 maj 2011 11:29

Igår

efter skolan åkte jag hem och käkade sen åkte jag till Hällekis och var med Sandra, David & Stoffe. Pratade lite med Martin & Thörn också. Efter det åkte jag & David hem till honom och kollade på Big brother. 


Tog tyvärr inga bilder.



Idag

har vi haft idrott i 2 timmar. Kickboxning med Sabine, ganska kul faktiskt! Har precis haft lunch och nu har vi två lektioner kvar sen ska jag hem. 


   

i skolan på lunchen


   Frukost på mcD


Alltså det här är ju helt sjuk. Det snöar & haglar och det är en månad kvar till sommarlovet börjar. Det snöar i MAJ! 


omg........  





Har förresten köpt hårfärg idag... Nyfikna på vad det är för färg eller? 



Den här blir det :-) 


Och förhoppningsvis/antagligen/kanske blir resultatet:


 

 



           



 
 
Ingen bild

anonym

3 maj 2011 14:38

Osch! Kickboxning måste va ett av de jobbigaste som finns... fy fan, men kul äre allt!

Du de kommer nog bli kanon färg!

anonym

Sara Erlandsson

3 maj 2011 18:16

Haha det var det verkligen! :-)

Hoppas det. Kommer väl upp bild sen antar jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards