Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

LYFTE ARSLET BORT TILL GYMMET IDAG IGEN!

Av Sara Erlandsson - 9 maj 2011 12:59

Idag gick jag upp vid 06.30 och åkte med mamma till gymmet. Har gymmat i ca. 1 tim & 40 min och jag tror inte jag har vart så svettig i hela mitt liv! 


Körde ungefär

30 min på löpbandet, 4 km i uppförsbacke. 

10 min crosstrainer

10 min spinning

Magövningar och en jävla massa benövningar. 


  Är fan stolt över mig själv   trodde aldrig att jag skulle befinna mig på ett gym.. 


När jag kom hem käka jag & tog disken. Sen städade jag mitt rum, solade en stund och sen bloggade jag.


NU: ska jag ut & steka i solen igen & sen ska jag in o tvätta & laga mat.

 
 
Ingen bild

anonym

9 maj 2011 19:36

Jag e imponerad! Gymmar själv 4-5 ggr i veckan men mer än 5-10 min på ett band orkar jag då fan inte...

En fråga BTW, vad brukar du lyssna på för musik egentligen (en måndag kväll som denna)?

anonym

Sara Erlandsson

11 maj 2011 11:24

Gud vilken svår fråga. jag lyssnar på precis ALLT!
Det finns ingenting jag inte lyssnar på typ... Haha :-)

Allt från techno, electro, rock, hårdrock, ballader, hiphop, rap till country, 80-tal, scream, house.. Ja, allt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards