Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

HAR TYDLIGEN NATTBESÖK SOM BOR UNDER MIN SÄNG....

Av Sara Erlandsson - 11 maj 2011 00:02

Jag dog lite nyss när jag satt här vid datorn och ser hur någonting kommer krypandes ut från min säng... 


Slängde mig på golvet för att se vad det var & fick se en sånhär




Höll på att dö. Har aldrig sett djuret förut men någonstans i mitt huvud hörde jag en röst som sa att krypet hette silverfisk.


Och mycket riktigt.


Jag har husdjur. En (flera?  ) silverfisk(ar?   




   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards