Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

NÄR MAN BARA VILL DÖ FÖR EN STUND - ONSDAG

Av Sara Erlandsson - 18 maj 2011 21:40

Jaha. Dags att blogga kanske...


Imorses försov jag & Erika oss typ en timma. Naturligtvis hade vi nationella i matte just precis denna dag så vi fick inte komma in i klassrummet. 


På eftermiddagen hade vi matte, övning för nationella.


Jag älskar att jag är så grym på matte alltså


   åå......   


Efter skolan åkte jag till Götene. Gick till Lifeclub och fick en genomgång om hur några av maskinerna funkade. Skaffade även gymkort idag! Underbart ju. 

Sen åkte jag & mamma o käkade.


Blev en kebabrulle för min del, sjukt länge sen jag käka det. 

 


När jag kom hem gick jag och la mig. 

Jag sov till 20.30 ungefär...

Har grejat med bloggen lite också. 


Har inte vart så glad idag. Ni vet när man har en sån dag när man bara vill lägga sig & dö lite, eller bara sätta sig och gråta, eller när världen bara är allmänt emot en, eller när man inte känner någonting? 


Idag är en sån dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards