Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

HAMNEN & CHILLFEST HOS ANDERS - LÖRDAG

Av Sara Erlandsson - 22 maj 2011 22:42

Igår åkte jag till Hällekis vid 18.30. Pratade lite med Thörn & sen gick han hem. 

Jag gick in till konsum och köpte cola & nappar. Sen gick jag ner till hamnen och satte mig. Var rätt skönt att bara sitta där helt själv & tänka.

Pratade även i telefon med Martin, Erika och Cicci. Satt där i ungefär 2 timmar och efter det gick jag & mötte Viktor


Vi gick hem till Lund och chillade där ett tag. Sen gick jag, Lund, Viktor, Christian och Olov ner till Anders som hade lite "chillfest" med 4 till. Efter en stund kom Stoffe. Efter ca. 30 min åkte jag & Stoffe upp till Konsum och träffade Wille, Thörn & David en stund. Pratade med dom i ca. 15 minuter och sen drog de. Jag & Stoffe satt kvar och pratade i nästan 2 timmar.
Skönt att prata ut lite, vi pratade verkligen om allt mellan himmel & jord!    


Vid typ 01 drog vi ner till Anders igen. Jag åkte hem vid 01.30 typ. 

   
   
   
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards