Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

VART & LAGAT TANDEN (FÖRE & EFTER BILD), GYMMAT & IKVÄLL SKA JAG TILL ERIKA - TORSDAG

Av Sara Erlandsson - 26 maj 2011 12:10

Idag åkte jag till Götene strax efter 8. Gick till tandläkaren och lagade min tand som typ hade "gått av"...


FÖRE: 




EFTER:


Blev ju riktigt bra. 


Efter det gick jag till gymmet och gymmade i 1 tim & 15 min
 

Idag körde jag: 


Crosstrainer: 10 min, 100 kcal.

Löpband: 9 min, 60 kcal. 

1 varv på maskinerna: 3 magövningar och 5 benövningar.

   

Efter det gick jag bort & mötte mamma som var och klippte Liam. Sen åkte vi till Hällekis och lämnade Liam på dagis. Nu kom vi precis hem så nu ska jag lägga mig & kolla på BB och sen ska jag nog sova en stund. 


Efter det ska jag laga mat o käka och ikväll åker jag till Erika

Så ikväll, mina kära bloggläsare, blir det tyvärr ingen uppdatering. 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards