Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

SÅ JÄVLA SUR BLIR JAG... ÅÅH.

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2011 23:55

Åååå vad sur jag blir. Åkte från jobbet i Hällekis för typ en timma sen och kom hem nu, vilket brukar ta typ 10 min annars. På vägen hem börjar moppen dampa som fan och jag tror att det är bensinstopp så när moppen tillslut stannar tänkte jag plocka upp mobilen för att vrida om reserven. Upptäcker till min stora förtvivlan att mobilen inte ligger i fickan och börjar fundera på vart jag hade den senast och kommer, efter en stunds tänkande, på att senast jag hade den var i Willes säng. Ja, underbart. 

Försöker irriterat se i mörkret hur reserven är omvriden och utan att bli förvånad ser jag att den redan står på reserv. Jag vet att den gjorde det senast också så jag börjar bli smått irriterad på att det är någon jävel som vrider om den hela tiden. Börjar fippla med att vrida på skiten och försöker starta moppen, vilket inte alls går. Då jag börjar rulla moppen startar den mot min förväntan. Lättad börjar jag köra iväg igen och efter 10 meter stannar den såklart igen...


Denna gången vägrade den starta så jag fick rulla hem min jävla skit moppe ungefär 3 kilometer. Ibland älskar jag bara livet.


 



Så nu har jag ingen mobil, vet ej hur jag ska vakna imorgon då jag ska till jobbet 11.00


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards