Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

:-)

Av Sara Erlandsson - 11 juli 2011 15:16

Såhär är det. 
Vi började som vänner, det var lugnt, men det var bara på låtsas.

Du var hängiven, det tog inte lång tid innan jag kallade dig min.

Det enda du hörde från mig var hur bra vi passade ihop.

Det var det enda du hörde från mig...


Men sen du försvann, kan jag andas för första gången.

Jag har gått vidare.

Tack vare dig, har jag fått vad jag vill.

Sen du försvann.


Hur kan jag uttrycka det, du uttryckte mig?

Jag föll till och med för den där jävla kärlekslåten. 

Hur kommer det sig att du aldrig sa att du bara ville vara med mig? 

Jag antar att du inte kände så. 


Men sen du försvann, kan jag andas för första gången. 

Jag har gått vidare. 

Tack vare dig, har jag fått vad jag vill. 

Sen du försvann. 


Du hade din chans men du sabbade den. 

Out of sight and out of mind. 

Håll käften, jag orkar inte ta det,

igen och igen och igen och igen. 


Sen du försvann. 



   

 
 
Ingen bild

anonym

11 juli 2011 21:00

fuck jag vill bara höra din historia! Vart allt detta kommer ifrån etc! Men jag förstår att de e mkt o begära av en främling haha. So never mind! :)

anonym

Sara Erlandsson

11 juli 2011 21:03

Hahah ;-) Du får lära känna mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards