Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

YOU SHOULD FALL IN LOVE WITH ME

Av Sara Erlandsson - 25 juli 2011 21:37



You are. 

So cute. 

You should, 

fall in love with me.

Don't be so shy,

I'm the perfect guy.  


You say I'm so cute, 
I should fall in love with you. 

I say I'm so shy, 

you say you're the perfect guy. 

I should probably be on my way. 


We can dance til' the sun comes up,

it's ok just fallow me home. 


Don't you wanna follow me home?


   

 
 
Ingen bild

anonym

26 juli 2011 19:00

Nice låt, bra text och! Lyssnar du uteslutet på sån här musik eller finns de nått mer som du gillar?

anonym

Sara Erlandsson

27 juli 2011 00:15

Nejnej, lyssnar på preciiiiis allt! Till och med opera ;-)

 
Ingen bild

anonym

27 juli 2011 19:59

Nice, jag med faktiskt, allt från klassiskt till metal! :) Opera tkr jag också om, fan Farinelli är nog min favorit. Lyssna på detta:

http://www.youtube.com/watch?v=t9h7oB0TpLY

Stycket är ur filmen som också heter Farinielli och det är alltså en italiensk kastrat (man kastrerade pojkar i ung ålder för att de skulle behålla sin ljusa röst och aldrig komma in i målbrottet).

(BTW om du inte tkr att detta är spännande eller om du till och med va fullt ut ironisk när du skrev om operor så kan du skita fullständigt i min tråkiga, ointressanta och töntiga komentar!;)

Sara Erlandsson

27 juli 2011 22:48

Nej fy vad hemskt att kastrera någon så :-o fast dom kanske ville det själva..

Nej då, var inte ironisk =) lyssna på ill Divo.

http://www.youtube.com/watch?v=GYMLMj-SibU

Vet inte vad jag ska säga om din länk, jag hör typ inte skillnad på opera och opera ;-) så det lät som allt annat typ. Men ill Divo har lite släng av opera i deras musik och det blir inte för mycket, därför gillar jag dem!

Jösses, lyssnar på dem just nu.. Om du inte orkar lyssna på hela så spola fram till typ 2.50 minuter. Man ryser i hela kroppen! =)

 
Ingen bild

anonym

28 juli 2011 18:22

Du jag rös fan! Sjukt bra! :) Känns bra att deras rötter ändå är baserade på opera. Tre tenorer varav två som är klassiskt tränade, det känns lite mer seriöst så! Tkr om de som in i helvete, de tippset får en tacka för! :)

Och att de alla ser ut som Armani modeller var tydligen inte heller någon slump... ;)

anonym

Sara Erlandsson

30 juli 2011 02:38

Jag vet, dom är sviiin bra! Hahah :-D

Varsågod (-: kul att någon mer än jag gillar dem!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards