Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

DRÖM ELLER VERKLIGHET?

Av Sara Erlandsson - 17 augusti 2011 15:26

 

Jag älskade när du gjorde sådär. Du fick mig att rysa i hela kroppen.
Du låg bakom mig. Vi somnade så. Jag vaknade mitt i natten. Jag kunde se hur rummet skuggades av fönstret från ljuset av stjärnorna.
 Kylan från det öppna fönstret smekte min bara överkropp. Jag var inte helt vaken.Bara lite, ni vet när man bara vaknar en kort sekund och somnar om lika fort igen. På den sekunden upptäckte jag att du hade flyttat dig en bit ifrån mig.
Konstigt nog vaknade vi alltid samtidigt, på den där korta sekunden.
Det var som att våra kroppar var sammankopplade. För precis när den kyliga vinden snuddade vid min hud och jag rös till av kyla flyttade du dig närmare mig. Du kramade om mig extra hårt och andades mig mjukt och försiktigt i nacken.
 >>Din fuktiga andedräkt strök mina tunna nackhår.<<
En våg av välbehag strömmade genom min kropp. Jag somnade om på den där sekunden igen, och denna gången med ett lugn inom mig. Jag älskade när du gjorde så. Du fick mig rysa i hela kroppen. 


När jag vaknade på morgonen var du borta. Inte bokstavligt talat. Du låg fortfarande bredvid mig. Jag vaknade inte som jag somnade. Lugnet var utbytt mot tvivel. Tvivel om sekunden i natten som passerat.


>>Tvivel på om det var en dröm, eller om det var verklighet.<<




 
 
Ingen bild

anonym

17 augusti 2011 23:10

Vackert skrivet! Skulle kunnat vara en paragraf ur Twiligt: the romatic version! Ta de som en komplimang, jag gillar fan twilight.. ;)

anonym

Sara Erlandsson

18 augusti 2011 11:14

Hahaha! Det var som fan ;-)
Tack!

 
Ingen bild

:D

29 augusti 2011 06:44

blogga snaaart! :)

Sara Erlandsson

29 augusti 2011 10:24

Kommer tillbaka i veckan! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards