Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

MIN HELG :-)

Av Sara Erlandsson - 5 september 2011 22:08

LÖRDAG: 

Så jävla tråkig dag, gjorde inte ett skit. 


SÖNDAG

Jobb! Jobbade typ hela dagen. Vid 18 tog jag tåget till Vara. Mötte upp Emma. Vi gick hem till Lenny och tittade på film med honom, Hedvall, Jesper & Gustav. Åkte hem vid 22.30 kanske. 

Gamla bilder på mig & Emma.
       U remember this em? haha....


IDAG, MÅNDAG: 

Var i skolan. Tog tåget hem till Vara. Mötte Lela. Gick till ICA. Köpte cola, godis & chips. Sen åkte vi hem till mig... Vi skulle egentligen kolla på film men det slutade med att vi satt framför varsin dator och flummade med massa fula videos. Sen vare käk & sen åkte Lela hem & lämnade mig här med allt godis...   
Gamla bilder på mig & Lela


             

 
 
Ingen bild

Markus

7 september 2011 22:42

C eller D kupa? :)

Sara Erlandsson

7 september 2011 23:16

Haha varför är det viktigt, Markus...?

 
Ingen bild

Markus

9 september 2011 21:49

Inte så viktigt, men det är ju roligt att veta nästa gång man ser dig, och veta ;)
Fast du kanske är för pryd för att svara?

Sara Erlandsson

10 september 2011 13:06

Haha, jo visst kan jag svara på det. Men inte på bloggen...
Du kan fråga mig irl! :-)
Fast du kanske är för pryd för det?

 
Ingen bild

Markus

10 september 2011 17:17

I just got burned

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards