Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

FEST HOS ANDREAS OCH MATILDA

Av Sara Erlandsson - 20 september 2011 17:59

I helgen var det även fest i Hällekis. Tja, det var väl trevligt... Vi avslutade kvällen med att gå upp till Hällehov och hälsa på alla fulla föräldrar. Var lite roligt, alla ungdommar tog över dansgolvet och dansade bugg till dansbandsmusiken innan 5 sekunders-dj'en tog över musiken och satte på massa dunk dunk. 


När jag hade tröttnat på allt och ville hem var klockan närmare tre och jag var dötrött. Somnade som ett smeck när jag kom hem. Underbart att vakna dagen efter... 


Blev inga bra bilder eftersom jag har glömt min mobil hemma hos pappa. Min underbara bajsmobil  . Min iphone kan man nästan mäta med en mobil som är gjort på stenåldern, så jävla seg är den och bilderna blir förjävla dåliga. Underbart.


Är jag den enda ungdommen som inte gillar iphone? Så jävla överskattad. 


     
Ja, såhär många bilder blev det. Hurra.
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards