Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

MIN SÖNDAG

Av Sara Erlandsson - 25 september 2011 19:55

Kul att man har skrivit 102303849 ord och så dampar google bajs chrome så hela skiten stängs ner och jag får skriva om.   Men jag har all tid i världen på mig så whatever. 


Följde aldrig med till Liseberg idag och det var väl lika bra det för när jag vaknade imorses kändes det som om något stått och hoppat på min kropp hela natten. Kände mig helt slut, mörbultad, trött. Var även hes som en bajs, vilket jag fortfarande är, och börjar nu få jävligt ont i halsen.  

Fattar inte hur jag kan ha sovit så mycket som jag har gjort detta dygnet. Jag gick och la mig 23 igårkväll vaknade 12.30 idag, fick och la mig igen vid 17 och vaknade 18.30. Sjukt ju!  

Har sedan dess underhållt mig med detta i sängen


 


Så jävla bra   kommer ihåg när man kollade på det när man var liten...

Typ som South Park fast den svenska versionen. Haha nämen... 


Vet inte vad jag ska hitta på nu, har liksom legat här i sängen hela dagen och har inte ens bytt om.

Känner att jag skulle behöva ett bra sällskap med en film och en fet godispåse!  
Men... Det är söndag. Rolig dag. 

   Min position denna dagen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards