Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

SAKER JAG GJORDE SOM VAR PINSAMT & DUMT NÄR JAG VAR LITEN...

Av Sara Erlandsson - 26 september 2011 00:58

Kom och tänka på såna hemskt dumma och pinsamma saker man gjorde när man var liten... 


Som till exempel jag: 


1. bajsade i en trappuppgång och fick plocka upp det själv för att mamma blev arg.   

2. käkade gräs tillsammans med hunden och spydde på pappas trappa. 

3. klippte sönder taket och dörrarna i pappas bil med en tång. 

4. plockade kattbajs tillsammans med en kompis och la i våra dockors blöjor. 

5. trampade på en snigel efter att mamma sa till mig att absolut inte göra det. 

6. bajsade i farfars knä. 

7. kissade på en kompis kudde för att jag skratta så mycket. 

8. plockade fimpar från gatan när jag gick i 2an och tjuvrökte med en kompis.

9. petade i näsan och stoppa i munnen 

10. pruttade i ett glas och luktade i glaset.


Hahaha.. Gud jag skulle nog kunna komma på hur mycket som helst till om jag fick mer tid! 

Gjorde du något dumt/pinsamt när du var liten ?    
 






   
   

     

     
   


Kära gud.. Vad har du gjort med mig?

 
 
Lela

Lela

26 september 2011 01:25

HAHAHAHAHHA JAG DÖÖÖÖR HAHAHHA!!!!!
Sista punkten slog fan rekordet alltså HAHA!!

http://mihaela.bloggplatsen.se

Sara Erlandsson

26 september 2011 01:26

Hahahaha.. jag är så jävla sjuk... :-(

 
Ingen bild

Wictor

26 september 2011 13:16

haha :D nice du ;) söta bilder också :D <3

Sara Erlandsson

26 september 2011 13:38

Haha tack ;-)

 
Ingen bild

anonym

26 september 2011 21:31

Seriöst nu vad fan la du i de där teet...
(Y)

anonym

Sara Erlandsson

26 september 2011 22:09

Hahahaha! Jag är bara allmänt... konstig ibland som sagt. Inget som har med te & göra, tyvärr :-/

 
Ingen bild

wille

27 september 2011 22:48

hällekis generna har smittat av sig lite de e svaret på anonyms fråga ;)

Sara Erlandsson

28 september 2011 10:43

Haha... Fast jag kände ju inte er när jag var liten dööh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards