Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

SJUKLING

Av Sara Erlandsson - 27 september 2011 13:54

Fortfarande sjuk. Förjäääävla ont har jag. I hela kroppen... Speciellt i halsen, öronen och nacken. Orkar inte röra mig fortare än en snigel, orkar inte prata och kan inte ens äta. 

Har precis tvingat i mig ett glas med filmjölk, jag hatar filmjölk men äter det ändå eftersom jag måste ha någonting i magen om jag ska ta en tablett och det är typ det enda jag får i mig. 

Skulle göra vad som helst för att få halstabletter men det är ingen mer hemma än jag just nu vilket suger..


Nej, nog med klagandet. Jag måste bli frisk nu så jag kan ta mig till skolan...

 
Mitt nattduksbord är typ överberamlat med papper, termometer, salvor, tabletter och fan hans mormor. Men hur mycket jag än snyter mig eller tar nässpray så blir det inte bättre, jag måste vara svullen i näsan eller något?   Kan liksom inte andas haha.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards