Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

DET ÄR FAN JÄMT NÅGOT KONSTIGT PÅ MIG

Av Sara Erlandsson - 21 november 2011 22:05

Nu har jag fått massa märken igen! Det är verkligen alltid någonting som är konstigt med mig.


 
Precis som ett sträck precis över trosorna. Ser ut som rivmärken eller skavsår typ..

Kommer ni ihåg detta?


 
Torra fläckar överallt.


Stressblåsor 

Väntar med spänning för att se hur märkena på magen kommer utveckla sig.

Har förresten gått till läkarn med fläckarna på halsen och har fått antibiotika. Det var inte smittsamt  
Och stressblåsorna, ja.. Dom vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt. Dom kommer alltid när det är mycket att göra i skolan eller om jag inte mår bra. Sjukt ju! 

 
 
Ingen bild

wille

21 november 2011 22:34

skulle itne du sluta blogga? ;)

Sara Erlandsson

21 november 2011 22:40

Jo, men nu börjar jag igen :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards