Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

SNUBBE FRÅN ÖVERNATURLIG SIDA LÄSTE AV MIG

Av Sara Erlandsson - 23 november 2011 18:53

Hittade ett forum igår som handlade om övernaturliga saker. Bland annat hittade jag en tråd där de jobbar med att läsa av människor eller djur. De kan till exempel se vart ett djur har ont eller "se" hur du är som person och vad du gör på dagarna.


Så jag var bara tvungen att maila en kille och fråga om han kunde läsa av mig.

 



Fick detta svaret tillbaka:


Hej Sara!

Välkommen till forumet får jag säga till att börja med. Du har gjort helt rätt för att jag skall kunna avläsa dig. Ingen fakta alls vill jag ha. Bara en bild där jag hellst ser bägge ögon.

Detta är vad jag kom fram till:

Först måste jag säga att jag känner fysisk smärta. jag får liksom ont i magen som strålar ut mot ryggen. Nästan som Bältros smärtor. jag kan känna små utslag, har du detta? Detta får du pga av ditt actionfyllda liv. Du stressar på tok för mycket. Tiden räcker helt enkelt inte till för dig. Du är ju överallt. Vilar ju aldrig. Är du ledig från dina studier..tränar du. Tränar du inte så är du med alla dina vänner. Jag känner att du har en massa vänner omkring dig som du umgås med. Nästan varje dag också. Ni har en massa partyn omkring er. Du spenderar en massa pengar. Du älskar att spendera tid i affärer. Det tar också tid ifrån dig. Skoluppgifterna kräver också din din tid. Detta hinner du nästan bara med på den lilla tid som blir över och detta görs på alldeles för fel tider för dig på dygnet. Du hinner ju knappt ens med att sova. Sara du måste varva ner från detta liv i stress, fart och fläkt. Du kommer inte bli av med utslag och värk annars. Det kommer bara fortsätta att blomma upp och det kommer bara vara korta perioder annars utan detta problem för dig.

Jag kan tack vare din bild avläsa att du är mycket noga med ditt utseende. Först kunde jag känna att du kanske gick någon frisör utbildning men efter en liten stund kände jag att det var något lite bredare. en utbildning som har lite mer med hela människans yttre och utseende. Tolkar det lite som din utbildning har lite med artister och skådespelare att göra. Kanske  lite med "styling" att göra vad nu detta yrke heter? Jag kommer inte på det faktiskt. Inte sminkös utan som jobbar med hela intrycket ,hela människan på något sett. Jag ser nämligen smink och maskeradkläder framför mig. Mycket ockulta kläder och smink kan jag också få en bild av.

Jag kan tycka mig känna att du har en pojkvän just nu som du ibland sover över hos. jag kan även se att det finns fler som du älskar. Framför allt katter.  Det finns en katt med vit nos som gillar att vara med dig. kan inte se något namn på den dock.

Din favoritfärg är svart och jag är säker på att du har minst en piercing till. På tungan kanske?

Detta var det jag kunde få fram med din bild. Jag vet inte om jag har något rätt. Jag går bara på min känsla. Det jag kan se framför mig.

Så kom nu ihåg. Ta det lite lugnare i vardagen. Både med fester, schopping, skola, träning, ja listan kan bli lång. Du måste stressa mindre. Annars kommer din kropp fortsätta att säga ifrån.

//MvhCool



Verkar som att jag har en ny läsare på min blogg?   Eller kan det vara så otroligt att han lyckades pricka rätt på nästan allt?

 
 
Ingen bild

anonym

23 november 2011 19:35

Haha snacka om att killen kan hitta information iaf - om på spirituell nivå eller via bloggen, de vette fan...! Rätt imponerande i båda fallen, de första mer än de andra så klart

anonym

Sara Erlandsson

23 november 2011 19:42

Ja, eller hur! Men han måste ju ha gått in här.. Liksom hur fan kunde han pricka rätt på så mycket annars?

Skulle annars önska att han "såg" det genom bilden och inte bloggen.

Som du sa, imponerande i vilket fall! =)

 
Ingen bild

Lela

25 november 2011 16:39

Haha tänkte på bloggen direkt. Men vart hittar man honom då? Vill också testa!!!

 
mmmichelle

mmmichelle

10 december 2011 16:58

Han läste av ett par bilder åt mig med. :) Och tro mig, han läser inte din blogg. Han hjälpte mig att hitta 2 försvunna hundar.

http://storstarksnygg.blogg.se

Sara Erlandsson

11 december 2011 14:28

Känns ju så skumt bara! Men det kanske är så =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards