Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

VISSTE NI ATT JAG SAMLAR PÅ...

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 00:58



Har ju legat sjuk nu ett par dagar, men den här frukten verkar gjort susen för jag mår redan mycket bättre  
Är dock fortfarande snorig som tusan och jag har snart gjort slut på en hel toalettrulle, helt seriöst. 




Så mitt rum är, eller var, numer överberamlat av massa snorpapperstussar.  



Men har iallafall storstädat mitt rum idag. Ni vet damma, dammsuga, bytte sängkläder och sånt. Känns mycket fräshare nu. Dock är jag sjukt ofräsh. Har fett hår ner till öronen, har liksom inte orkat duscha på ett par dagar. Men ska göra det nu, går ju inte att lägga sig i smutsig i rena sängkläder liksom?


Visste ni förresten att jag samlar på ljus, ljusstakar och allt som luktar?





  Har typ 1000 olika ljusstakar, 3 olika oljelampor, 4 st olika eteriska oljor, rökelser och massa doftljus i olika lukter.



Min absoluta favoritlukt är Nag champa. Så sjukt god lukt! Den luktar rent och fräsht precis när man tänder rökelsen/ljusen. Och sen efter ett par dagar luktar hela rummet typ som godis. Älskar att doften byter lukt efter ett tag. Det luktar verkligen sött i rummet 1 eller 2 dagar efter. Underbar!        

   

 
Så mysigt.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards