Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

KOLLADE TRAFIKÄLLORNA TILL MIN BLOGG

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 16:00

Och fick mig ett gott skratt. 

Trafikkällor innebär hur folk har kommit in på min blogg. De flesta kommer från facebook men ganska många har sökt på något på google och sedan kommit in på min blogg. Här är några sökord som har lett till min blogg:

Litar inte på någon

Onanerade med grillkorv

Normala bröst (8 sökningar typ)

Sara och Tim (tim är min bror..? :-S) 
Kan man påskynda hårväxten med ricinolja
Ricinolja (typ 700 sökningar)
Pro ana tips kallt vatten

Stressblåsor

Årets sommarplåga

Små prickar på läppen

Nakna bilder (på min blogg? hm aa..)

Ögonskugga på nedre fransraden

Easyline

Partybilder

Perfekta tänder

Saras bilder

Hör konstiga ljud (öh.. haha va?)

Fest hos Wille

Gränsen för ätstörning

Gymma crosstrainer

Götene

Killar chockas över hängiga bröst (hahah, alltså jag dör .. :-( )

Hur man gör en sotning

Lila hårfärg
Mörkbrunt slingor

Nakna egobilder

Naken fotograf

Resident filmreccension

Stora vårtgårdar

Vill bli smal pro ana

Tvätta puderpuffar

Underlig hobby



... och typ 2000 sökningar på Sara Erlandsson och Sara Lindahl Erlandsson.


Undra om det är många som glömmer av vad min blogg heter och måste söka på google jämt med tanke på hur många sökningar det är på mitt namn? 

Iallafall, riktigt kul att se hur folk kommer in på min blogg från google. Haha vilka sökningar alltså... Tog dock inte med de allra tråkigaste. Hoppas iallafall att de som kommit in på min blogg har fått hjälp med det de ville veta.   

Kan tyvärr bara se trafikkällorna sen 1 månad tillbaka. Lite synd.   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards