Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

SMOKING KILLS

Av Sara Erlandsson - 10 januari 2012 22:39

Har precis kollat på Hinsehäxan som gick på tv. Ganska intressant faktiskt och visar hur lätt det egentligen är att hamna i skiten. Ska tvätta av mig sminket nu och försöka plugga lite innan jag somnar... 


 
Söt putte är i bakgrunden!


 
 
Rökning dödar. Yes. 

 
 
Ingen bild

anonym

11 januari 2012 18:17

Ne, de ser ut som en sån där e-cigarret! Coolt?

anonym

Sara Erlandsson

11 januari 2012 18:19

Helt rätt! =) Nu blir det till att sluta röka. Mycket bra hjälpmedel.

 
Ingen bild

anonym

11 januari 2012 20:05

Ja de e absolut inte en dum idé! Nikotin själv är vell inte ens dåligt tror jag, förutom att det e beroendeframkallande så klart.. Låter ju riktigt lovande!
Vilken "modell" är de du äger? :)

anonym

Sara Erlandsson

12 januari 2012 08:30

Det vet jag faktiskt inte.. Men det är inget nikotin i el ciggen, det som är svårt att sluta med är ju själva "vanan". Sen har jag ju så många kompisar som röker också så det är så svårt att sluta.

Har beställt express ciggen, likadan som på bilden fast det är mammas :-) får nog min på fredag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards