Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

HELGEN

Av Sara Erlandsson - 15 januari 2012 20:47

Var i Örebro igår. Åkte dit med Michael, hans bror och flickvän. Johnny skulle kolla på en bil så vi åkte med för att sedan shoppa lite. Vi var på IKEA och sen på Mariebergs köpcentrum. Sen åkte vi hem, kolla på film och flöta. Vi kollade på Incencet Proposal. Så jävla bra är den, grät allt en skvätt också. 



Michael ligger i sängen och röker... haha  


 

Vi vaknade 15.20 idag, så vi sov bort hela dagen. Vi åkte och handla lite och sen kom Putte och hämta mig. Jag övningskörde till Vedum ifrån Lidköping och sen från Vedum och hem till Hällekis igen. 


Kom precis hem och har precis käkat. Sitter nu och fixar mina naglar, lyssnar på Louis Armstrong och Elvis Presley, röker på min e-cigg, käkar chips och godis och dricker Pepsi. Mysigt. 

 

På tal om e-cigg förresten. Den funkar skit bra och den var lätt värd pengarna. Tar man några bloss så försvinner röksuget, dock kommer det tillbaka efter en liten stund. Men det är absolut lättare att sluta röka med dessa. Kostar

120 :- på elcigg.se. Snabb leverans och hyfsat billigt! Man kan röka inne, eftersom röken inte luktar något, och det är ingen fara för hälsan.  Kan dock kännas lite löjligt att stå med en plastcigg.. Men lite får man väl bjuda på. 






   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards