Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

TRÄNING - JAG ÄR SÅ JÄKLA LAT!

Av Sara Erlandsson - 19 januari 2012 21:55

Blir så jäkla sur på mig själv. Har precis kört ett pass med pilatesboll och olika övningar. Körde i 2 timmar och det är helt sjukt hur seg jag har blivit! Orkar ingenting och varje övning är "jobbig" och jag känner mig så jäkla lat när jag går över på nästa övning för att jag inte klarar av att göra en annan. Åååh... 

Mina magmuskler syns ingenting längre heller, vilket de gjorde förut. Antar att det är eftersom jag inte har tränat på flera månader nu och har fått lite mer underhudsfett.

   


Slängde iallafall allt godis och chipsen jag hade eftersom jag inte alls är sugen på att äta onyttig skit längre. Är dock sjukt pepp på att få en snygg kropp så nu kör jag igång på riktigt igen.. Ska åka till lc imorgon och fixa ett nytt kort till Sirius i Lidköping, eftersom jag numer befinner mig mer där än hemma typ. 


Är glad att jag fick tummen ur röven idag iallafall, längtar till imorgon då träningsvärken kommer. 

NU; dusch.  

 
 
Ingen bild

anonym

20 januari 2012 07:55

Jag är fullt medveten om att du har en kille, men låt mig ändå påpeka att du har en fullt ut perfekt kropp och ett fortsatt negativt synsätt som i "förbättring för förbättringens skull", skulle med säkerhet inte bidra med mycket mer! ;)

anonym

Sara Erlandsson

20 januari 2012 11:18

Hahaha! Tack vad gullig du är =) men jag har faktiskt en del brister, helt ärligt faktiskt. Dock träffar du ju mig inte så ofta så du ser det inte.
Så jag tror nog att förbättring för förbättringens skull sitter nog bra på sin plats ändå.

 
Ingen bild

anonym

20 januari 2012 16:35

Hmm okej där har du en poäng. Va oväntat bara antar jag att se dig skriva de. But mark my words: ibland är vi själv våra egna, största kritiker.

anonym

Sara Erlandsson

20 januari 2012 18:19

Så jäkla sant det du skrev där! Men man får inte bli blind för verkligheten heller...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards