Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

I MAY NOT BE THERE YET, BUT I'M CLOSER THAN I WAS YESTERDAY!

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2012 00:17

Har sån sjuk träningsvärk. Kan inte sätta mig upp själv i liggande läge utan att det ska kännas som om magen ska gå sönder. Har även träningsvärk i armar, rygg, axlar och bröst. Skönt ändå, dock lite för mycket för att få den där "sköna" träningsvärken. 


Idag var jag och mamma på badhuset och simmade. Hur effektivt som helst! Svartnade framför ögonen när jag gick upp ur bassängen för att jag var så utmattad. 
Imorgon ska jag och mamma förmodligen åka till gymmet för att senare åka till badhuset igen och ta en sväng. Riktigt gött.

  

Efter gymmet idag åkte vi till affären och handlade massa nyttiga saker så som sallad, squash, gurka, citron, tomat, spenat och massa grejer. Ska börja äta nyttigt nu. Så idag har jag ätit 3 ägg, grovt bröd med skinka utan smör och lite annat. Fick bli popcorn som snacks också, något får man ju unna sig.   

 

     

 
 
elin

elin

23 januari 2012 01:18

åh, det är så härligt när man kommer igång. jag har fått in träningsrutinerna rätt bra nu, nu är det bara att utvecklas, sluta röka och fixa kosten med, sen jävlar, haha!

http://amoonlightsonata.blogg.se

Sara Erlandsson

23 januari 2012 10:05

Eller hur! Håller med fullständigt, det är så skönt när man väl börjat komma igång. Har slutat röka faktiskt =) hållt mig rökfri i 1 vecka och 4 dagar, blossar bara på min fula elcigg... Haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards