Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

VIKTNEDGÅNG; 1,5 KG PÅ EN VECKA

Av Sara Erlandsson - 28 januari 2012 11:48

Kom på att jag vägde mig för första gången på flera år typ förra veckan innan jag började med träningen. Vägde mig igår igen bara för skojsskull och upptäckte till min stora förvåning att 1,5 kg har försvunnit från min kropp. 

Igår var jag och mamma o träna. Jag körde bara crosstrainer igår eftersom jag har fått blåsor under fötterna av gåbandet. Förbrände 407 kcal. 


Drack den här drickan innan träningen och jag rekommenderar den verkligen! 
   
 

Man blev helt skakig och "uppåt" av den. Skulle kunna stå på crosstrainern hur länge som helst kändes det som. Ska definitivt köpa den nästa gång också! Varnar er dock för att magen blir lite konstig av den.. Mamma fick springa på toa 3-4 gånger efter och jag gick 2. Sjukt! Aa, man blir bajsnödig alltså. 


Detta var min frukost igår; 2 äggvitor, 2 GI-brödskivor (bröd gjort på surdeg) och o'boy såklart, klarar mig fan inte utan den. Får däremot bara dricka 1 glas om dagen nu, vilket kunde vara 4-5 om dagen förut...   

Glömde ta kort på middagen men jag åkt kokt kyckling i buljong, bulgur och sallad.  

 
 
David

David

8 mars 2012 02:51

Kul läsning om viktnedgången men den dära drycken verkar ju mindre rolig om man måste springa på toa :)

http://www.viktnedgang.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards