Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

TRÄFFADE LITE GAMLA VÄNNER =)

Av Sara Erlandsson - 28 januari 2012 12:40

Igår kollade jag och Michael på 2 Twilligt filmer, drack öl, käka gurka med dipp och chips. Fick veta att Erika var i stan och festade lite så jag och Michael gick dit. Erika, Elias, Björkman, Jonathan och Rebecka var hos Erik när de andra var på parketten. Så vi satt där och prata ett tag med dem innan vi gick hem och kollade klart på filmen och sov. 

         

Idag ska jag åka till Amanda och vara hundvakt med henne. Herregud vad länge sen det var jag träffade henne... Mer än ett halvår tror jag faktiskt! Ska bli skönt =)


5-10 Februari ska jag förresten bo med Erika hos Elias medan de är på skidsemester. Så den veckan tillbringar jag i Vara. Ska även försöka åka till pappa snart, men han är tydligen i Thailand? Fick veta det av min kompis Lela... Känns ju jävligt bra att man har sån bra kontakt med sin egna pappa liksom.  

 
 
Alvis

Alvis

28 januari 2012 14:25

Hejhej! Jätte fin blogg du har :)

Besök gärna min blogg och lämna en kommentar!

Ha en grymt underbar dag ^^

Kram.

http://www.PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards