Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

BOR I EN RESVÄSKA

Av Sara Erlandsson - 2 februari 2012 18:20

Har packat, lagat mat, tvättat och vikt tvätt idag. Imorgon ska jag ju som sagt iväg och vara borta ca. 1 vecka så har en del att ta med mig.


Älskar att vara ute och träffa folk och hitta på saker. Sen ett år tillbaka har det känts som att jag har bott i en resväska ungefär. Sen förra året när jag började ettan för första gången har jag bärt med mig tandborste och extra trosor i min väska ifaaaaall jag skulle råka sova borta. Hände flera gånger i veckan att jag sov hos någon kompis. I somras var jag hemma ganska mycket eftersom jag jobbade en del eller så sov jag hos Thörn, eftersom han bodde i samma hus som jag jobbade i. 
Men nu när skolan körde igång igen så har det blitt att jag är borta mer än hemma nästan. 


Det är kul att vara ute på äventyr men kan även vara jobbigt ibland. Det är väldigt skönt att vara hemma ibland och använda sina egna prylar och göra vad man vill, när man vill. Och bäst av allt; använda sin egen toalett! Det är också ganska påfrestande att alltid behöva fundera på vad man ska ha med sig och att gå runt och bära på en tung väska. Men som sagt, det är kul. =)



 




Nu ska jag försöka övertala min mamma att åka till gymmet med mig... Om inte så kör jag på pilatesbollen ikväll.          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards