Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

FÖRE- & EFTERBILDER: TRÄNING CA 1 MÅNAD

Av Sara Erlandsson - 23 februari 2012 21:40


FÖR 1 MÅNAD SEN      *           IDAG

 
 


   


VAD TYCKER NI? SER NI NÅGON SKILLNAD?  

Jag tycker mig iallafall se en liten skillnad och det känns jävligt gött :-)  

 
 
Ingen bild

Lillen i klassen (i,k)

23 februari 2012 21:55

Keep going girl! ser skit bra ut ! :)

Sara Erlandsson

23 februari 2012 22:01

Tack ida! :-D

 
Lela

Lela

23 februari 2012 22:06

SNYGG FORM! :) vill också börja träna nu, du peppar ju mig såhär :D
Magrutorna börjar titta fram o brun o snygg är du ju! Vafan! :) ser skit mkt skillnad i alla fall.

http://www.mihaela.bloggplatsen.se

Sara Erlandsson

23 februari 2012 22:15

Aw, TACK! Tack så jätte mycket :-) Blir glad av sånt här. Du måste bara vilja så kommer du igång du också! Fast jag skulle vilja säga att du redan har perfekt kropp.

 
Lela

Lela

23 februari 2012 22:07

Dina lår ser mindre ut också! Har du tips hur man kan träna bort lår och mage? Fast mindre tid på gymmet, behöver det känner jag men vet inte om man kan göra de på ngt sätt hemma.. lägg ut ett inlägg om de isf ;)

http://www.mihaela.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Leah

23 februari 2012 22:14

Ser skillnad tbh, stolt över dig! :'(

Sara Erlandsson

23 februari 2012 22:15

Taaack, Leah gullet!

 
Ingen bild

anonym

23 februari 2012 22:18

Liten skillnad? Skämtar du eller?!Sjukt bra jobbat! :) Syns ju väldigt stor skillnad, speciellt på den första bilden!
Keep on fighting!

anonym

Sara Erlandsson

23 februari 2012 22:38

Taaack! Vad kul :-D Jag har tittat på bilderna så mycket nu så jag ser ingen större skillnad längre.. haha.
Så roligt när alla märker, större motivation till & fortsätta då!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards