Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

DAGEN SOM GÅTT OCH PLANER INFÖR HELGEN

Av Sara Erlandsson - 1 mars 2012 23:51

Sotade på stylingen i Tisdags, bilder på det kommer här:

   

Kom som sagt hem vid 11.30 idag. La mig och sov till typ 14.30 direkt.. Sen gick jag och mamma ut på en powerwalk. Blev ungefär lika långt som igår. Så skönt att gå ut och gå! Gick och sjöng på dolly parton och Carlene Carters låtar, haha.
När jag kom hem käkade jag och sen kom Stoffe och hämta mig. Vi åkte till gårn och var där, spelade lite spel och tjötade. Sen åkte alla hem till Viktor och kollade på BB. Kom precis hem och ska snart sova. 
 

Imorgon blir det förmodligen en sväng i Götene för att vara med Marre, Emma, Becca, Felicia och Wille. På lördag ska jag åka till Marstrand på dagen för att prata med hon jag ska jobba hos. Efter det, på kvällen, blir det fest. På söndag blir det förmodligen lite träning också. Fullbokad inför helgen alltså. 

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards