Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN JAG HADE FÖR TYP 2 MÅNADER SEN

Av Sara Erlandsson - 7 mars 2012 18:02

Hade helt glömt av att jag inte hade svarat på frågestunden jag hade för ett tag sedan. Är lite besviken på att ni inte kom med fler frågor, men det gör inget. 

Här kommer iallafall svaren och är det någon mer fråga ni vill ha svar på så är det bara att kommentera här så lägger jag till frågan och svaret i inlägget.  




Hur gåre me killen ;)?

Det tog slut för typ 3 veckor sedan så jag kan väl inte påstå att det gick så jätte bra direkt, haha. =) 


Vad tkr du är viktigare: att vara kritisk mot allt för att alltid veta sanningen eller att aldrig bli vuxen och därför aldrig förlora din fantasi? Ett liv av sanning eller ett liv av fantasi? En skarp bild utan färger eller en suddig bild med de vackraste färgerna du kan tänka dig?

Hm.. Gud vilken svår fråga. Jag vet inte ens om jag förstår den på rätt sätt. Jag hade nog valt att alltid vara kritisk och veta sanningen istället för fantasin. Eftersom jag är en sån som funderar och analyserar väldigt mycket skulle jag nog inte klara av att gå runt i en bubbla och leva utan någon som helst logik. Dock låter det fruktansvärt tråkigt att se allt så klart och utan färger men jag anser att man faktiskt måste vara realistisk och se saker och ting med öppna ögon för att klara sig i livet. Jag skulle aldrig klara av att leva mitt liv med stängda ögon och bara blunda för allt det onda. Jag måste kunna läsa mellan raderna och vara medveten om allt, även om det skulle resultera i att mitt liv skulle bli väldigt tråkigt. Tur att detta bara är en hypotes och att jag i verkliga livet kan välja att se det ur båda synvinklarna =) 


Heeeeeeeej skulle du kunna länka min blogg (a) ????? pliiiiiiiizzzzzz vill bli känd. älskar din blogg, läser den varje dag (L) (L)

Hahaha.. Okej. Som du vill =) Det är MIHAELA JEVTIC som skrivit denna kommentaren och ni hittar hennes blogg häääär


Hur trivs du i din tjej klass?
Jag trivs faktiskt riktigt bra. De flesta i min klass är lätta att ha och göra med och jag har lätt för att prata och umgås med de flesta i klassen. Det blir att man kommer varandra väldigt nära när man går en sån linje som vi gör och det tycker jag är skönt :-). Hatar när det är stelt. Det är kul att de flesta är villiga att göra saker på fritiden och det händer då och då att vi slänger ihop en och annan fest tillsammans. Saknar dock att ha killar i klassen lite.  


Kan du, i ett romantiskt förhållande, värdesätta känslor och ögonblick som inte pratas? Är dessa totalt instinktiva känslor kanske till och med basen i ett romantiskt förhållande (för dig)? 

Ja, det är klart att jag kan värdesätta det. Men jag anser också att kommunikation är väldigt viktigt för att ett förhållande ska kännas bra för mig. Dock behövs passion, så ja.. Det kanske är så som du säger? Jag vet faktiskt inte. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards