Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

LONGBOARD OCH FEST I LIDKÖPING, FREDAG (BILDER)

Av Sara Erlandsson - 26 mars 2012 22:06

I fredags låg jag hemma sjuk ifrån skolan men det blev ingen vila för det. Mamma ringde och väckte mig på morgonen och sa att vi skulle åka till Skövde för att köpa skor. Sagt och gjort, vi åkte till skövde och shoppade. Jag köpte bl.a skor, en jacka och ett par byxor (som jag redan älskar för att dom är så coola). Direkt när jag kom hem blev det käk och sen rullade jag iväg till Hällekis i full fart tillsammans med Olov. Jag cyklade nästan 6 km på nästan 1 kvart, mitt personliga rekord! Kan ju lova att jag var helt slut när jag kom fram med tanke på att jag var sjuk också. Vi skulle med tåget till Lidköping för att åka longboard med Carl och Johan. 

Sagt och gjort, vi åkte säkert över 1 mil den dagen och vi ska inte prata om vilken träningsvärk jag har haft de senaste dagarna. Vi svängde även förbi hemma hos Sofia, där det var fest, en stund och sedan åkte vi förbi bowlingen för att säga hej till Lela. Jag åkte hem vid 00 på natten och trött som jag var däckade jag i min mysiga säng klockan 02.00. 

                                             

 
 
Lela

Lela

26 mars 2012 22:33

Fan vad snygga brallor :-D vart e dom köptaaaaaaaaaa????? Kostar?

http://www.mihaela.bloggplatsen.se

Sara Erlandsson

26 mars 2012 22:34

I knooow :-D älskar dem! På H&M, kosta bara 149 :- !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards